|
|
skrevet for 2 mâneder siden
Skulle vi prøve at sætte en tjekliste sammen, man kan bruge til redigering og beskærings af billeder. |
|
|
Helt det samme, stort set, dog rettet jeg sjældent objektiv fejl, syntes ikke jeg oplever det er nødvendigt. |
|
|
ad objektivfejl, så er det en fluevinge i converter, så jeg gør det permanent. |
|
|
Glemte lige at skrive at omkring levering af billeder så bruger jeg altid dropbox - hurtigt nemt og effektivt |
|
|
det gør jeg også. |
|
|
Enig Hr Jul, jeg skyde det første billede med mit Whibal kort i billedet og tjekker hvidbalancen efter det - det slår sjældent fejl - en god investering til et par 100 kr. |
|
|
Jeg udvælger altid kun de allerbedste billeder, og aldrig to næsten ens billeder... Så redigere et enkelt billede af gangen. Max 12 billeder fra et shoot, tit kun 3... |
|
|
"3) alt efter modellens, hud og ønsker, laver jeg nogle gange surface blur til huden (marcipan) justerer den med opacitet så det ser naturligt ud, blend mode screen til at få det hvide frem i øjne, " |
|
|
improve. ok dårlig formulering. |
|
|
http://zoom-online.dk/søg/s-g-pa-zoom-7.3191.html?page=2&q=make+over&pubdate;=$pubdate |
|
|
Fordi man bruger samme tjekliste, så betyder det da hverken at man kan hakke samme ting af eller de enkelte punkter udføres ens... |
|
|
Slutningen på min arbejdsgang er at sende en kuvert med de redigerede billeder på en dvd, sammen med et par a4 print - på dvdén er der naturligvis også webklargjorte versioner. Jeg synes det er vigtigt at tfp, giver et fysisk produkt, og for mig funker der der med downloadlink ikke, synes de bør have det hele samlet og viser jeg gør mig lidt umage og er glad for den tid de har brugt på projektet for min skyld, gammeldags måske.Modellerne modtager samtidig også filerne på mail efterhånden som de bliver klar, for de også ret hurtigt får en fornemmelse af hvad de får ud af det. |