|
|
skrevet for 2 mâneder siden
HEj |
|
|
Du kan jo bare lave en selv |
|
|
hvorfor ikke, det er hurtigere med en app en at gå på nette, sådan er det bare.. og hvorfor skulle jeg lave det?, kommer bare med et forslag. det også dyre at gå på nettet på den måde en end et app |
|
|
det er da også klart nemmest hvis man kan få andre til at lave tingene. |
|
|
man ved ikke hvad behovet er før man undersøger behovet.. og det er altid lettere at få andre til det, så det var da en logik for burhøns konstatering |
|
|
Gal nogle latterlige kommentarer, folk er 99% negative og intetsigende herinde er efterhånden min erfaring. |
|
|
Hej MP. |
|
|
Ret simpel app du kommer med der, men ikke destro mindre fungere det faktisk rigtig fint, så slet ikke noget der overhovedet. Godt at nogle kan tage lidt intiativ, fint lavet Nicki (: |
|
|
det er dyre med en webbrowser da den bruger data på at hende mere data ned end et app da den kun skal hente selve modelportale siden ind, hvorimod en webbrowser skal hente den side du sidst var på også de reklamer der evt kunne være på side, plus at app kan være mere simpel og koste mindre data trafik og ergo køre hurtigere end en webbrowser |
|
|
nu gider jeg ikke diskutere iphone vs Android det var ikke derfor jeg startede denne undersøgelse/fornemer, det var for at vide om der var opbakning til et app eller ej |
|
|
Hej Nicki, |
|
|
de bruger tid på at udvikle en telefon der virker og de ser alt igennem så der ikke kan blive installeret apps der gør telefonen dårliger, så det fint de få penge for andre udvikler apps til deres telefon |
|
|
nu er flash jo noget lort det har alle vidst det er jo derfor iphone er hurtiger på nettet og at surfe på end Android.. |
|
|
flash er død og det vil det altid være end of discussion Flash kan intet som HTML5 ikke kan bedre |
|
|
nemlig for dårlig programering af adobe, de kunne bare havde taget sig sammen og lave noget der var godt, men hvis du sælger er det jo kun til dårlig maskiner og komponenter |
|
|
det gør du bare så vil jeg nyde at bruge en luksus vare i steden for at lege med affald |
|
|
ja HTC er lort så vi enig |
|
|
kors i røven.... |