Vi skaber kontakt mellem modeller, fotografer, stylister og mange andre talenter!
Du er her: Forum | Indlæg| Modelportalen som app

indlæg Modelportalen som app... læs og kommenter herunder

Skriv kommentar

skrevet for 2 mâneder siden

HEj

kommer modelportalen ikke som et app til Iphone snart? smile

Du kan jo bare lave en selv wink (de andre får jo heller ikke betaling for at lave det) og hvorfor "kun" til iphone ?

Troede da at ipnone kunne browse nettet også, min android har da ikek probs med at bruge modelportalen som den er nu.

hvorfor ikke, det er hurtigere med en app en at gå på nette, sådan er det bare.. og hvorfor skulle jeg lave det?, kommer bare med et forslag. det også dyre at gå på nettet på den måde en end et app

det er da også klart nemmest hvis man kan få andre til at lave tingene.

men hvad er behovet ? jeg synes ikke det er et problem der "kun" er den her måde at bruge modelportalen på.

man ved ikke hvad behovet er før man undersøger behovet.. og det er altid lettere at få andre til det, så det var da en logik for burhøns konstatering smile

Gal nogle latterlige kommentarer, folk er 99% negative og intetsigende herinde er efterhånden min erfaring.
Det er en rigtig fin idé med en app, hvis der er en som har forstand på den slags ville det bestemt være noget jeg personligt ville downloade for lige hurtigt at kunne tjekke de nyeste jobs og sine beskeder hurtigt fra mobilen ved et evt. enkelt knap og at gå på nettet på telefonen er selvfølgelig nemt nok osv, en app er dog mere simple og effektiv når det kommer til stykket.

Hej MP.

En lille meget primitiv MP app til Android (Det koster penge at få den på Android market).

http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=140x140&chld=L|0&chl=http://www.appsgeyser.com/Modelportalen.apk

Klik på linket for at komme til QR koden.

Hilsen
Nicki Friis.

Ret simpel app du kommer med der, men ikke destro mindre fungere det faktisk rigtig fint, så slet ikke noget der overhovedet. Godt at nogle kan tage lidt intiativ, fint lavet Nicki (:

det er dyre med en webbrowser da den bruger data på at hende mere data ned end et app da den kun skal hente selve modelportale siden ind, hvorimod en webbrowser skal hente den side du sidst var på også de reklamer der evt kunne være på side, plus at app kan være mere simpel og koste mindre data trafik og ergo køre hurtigere end en webbrowser

nu gider jeg ikke diskutere iphone vs Android det var ikke derfor jeg startede denne undersøgelse/fornemer, det var for at vide om der var opbakning til et app eller ej smile er selv imod alt hvad Android stå for smile

og jo det er et problem, for ja man kan få en pakke med meget data mængde men hvad hjælper det hvis modelportale appet tage meget, og man kun vil tjekke og man vil hellere bruge date til spil og andet? lidt plus lidt giver meget, sådan ser jeg på det. så man kan ligeså godt få det til at være mindst mulig datatrafik smile

Er så meget Imod de gratis app og det, så synes det helt rimeligt at det vil koste penge, for man skal støtte udviklingen og dem der laver det og det gør man ikke ved at få apps gratis, plus der er også færre fejl ved købe apps og de bliver også tier opdateret smile

Hej Nicki,

Vil du ikke være sød at skrive til mig - jeg kan ikke få link til at virke....måske skrive lidt mere forklarenede og uddybende smile

de bruger tid på at udvikle en telefon der virker og de ser alt igennem så der ikke kan blive installeret apps der gør telefonen dårliger, så det fint de få penge for andre udvikler apps til deres telefon wink

nu er flash jo noget lort det har alle vidst det er jo derfor iphone er hurtiger på nettet og at surfe på end Android..

Hvorfor tror du adobe har nedlagt flash afdelingen de laver ikke flash mere, det sku da fordi de ved apple havde ret i, når apple siger at HTML5 er bedre.. og nu laves der HTML5 fordi det ikke er så dårligt som Flash er og var smile flash gør alt langsomer smile

kvalitet koster penge og er ikke til de billige løsninger vel heller betale mere for en produkt der virker i mange år end billig som cracher og gå i stykker ved at man ser på det smile

flash er død og det vil det altid være end of discussion Flash kan intet som HTML5 ikke kan bedre smile

nemlig for dårlig programering af adobe, de kunne bare havde taget sig sammen og lave noget der var godt, men hvis du sælger er det jo kun til dårlig maskiner og komponenter smile

GIder ikke snakke om det, vi bliver aldrig enig smile

det gør du bare så vil jeg nyde at bruge en luksus vare i steden for at lege med affald wink

ja HTC er lort så vi enig smile når der går en iphone stykker gå der 3 HTC i stykker så hvad er værst? gæt selv wink og hvis du ikke gider at diskutere så hvorfor bliver du ved? vil du havde det sidste ord? haha wink

kors i røven.... confused